rálovské bitvy v sobě kombinují PvM a PvP prvky. Odehrávají se vždy na ohraničeném území 100x50 políček, náhodně po celém světě. Proti sobě stojí 2 týmy. Nutná podmínka pro výhru v bitvě je splnit úkol (zabití vybraných příšer) a donést alespoň jednu sošku. Pokud tým nesplní tuto podmínku, automaticky prohrává. Pokud oba týmy splní podmínku, pak vyhrává ten, který donesl více sošek.

Sošku má každý tým u kraje na své straně území. Je potřeba doběhnout k protivníkovy, najít piedestal na kterém je soška a sebrat ji (dvojklikem). Sebrat sošku nelze na koni, ve skrytu ani v proměně (s výjimkou medvěda). Stejně tak se nelze skrýt, proměnit, nasednout na koně, ani teleportovat, pokud sošku držíte. V momentě, kdy sošku seberete, tak se všem hráčům v bitvě sníží skilly (30 + 2 * level) a staty (105 + 3 * level) a ability na úroveň hráče s nejnižším levelem v bitvě. Staty se snižují vždy od nejvyššího a postupně se zarovnávají. Zároveň vaše postava pro nepřátele zoranžoví, aby věděli, že držíte sošku. Odevzdat ji musíte u své sošky (dvojklikem). Pokud vaši sošku někdo ukradl, nejprve ho musíte zabít. Po zabití hráče se soška vždy vrací na piedestal. Pokud se vám podaří sošku donést, váš tým získává bod. Po vrácení sošek se skilly a staty zase obnoví.

Bitvu založíte tak, že si zakoupíte svitek u bankéře a naplánujete ji na určitý čas. Když bitva začne, přihlášení hráči se náhodně rozdělí do dvou týmů. Poté se mohou přemístit do bitvy (otevřít svitek a kliknout na tlačítko). K přemístění je nutné být poblíž libovolného oživovacího kříže. Zároveň s vámi se přemístí všechna vaše zvěř. Přemístění probíhá do náhodného místa na vaší straně.

Pokud vaše postava umře, její duch bude přenesen tam, odkud jste do bitvy vstoupili. Po oživení neztrácíte žádné zkušenosti a všechny věci vám zůstanou (v bitvě o ně nelze přijít). Do bitvy se můžete opět vrátit pomocí svitku, ale musíte počkat 10 vteřin. Hráče v bitvě poznáte podle jejich barev. Zelení jsou hráči ve vašem týmu, které nemůžete napadnout. Červení jsou běžní protivníci, na které můžete zaútočit. Oranžový je protivník se soškou, kterého musíte zabít. Modrý je hráč ve vašem týmu, který má vlajku. Žlutí jsou protivníci, kteří mají o 5 vyšší nebo nižší úroveň než vy (platí do 40. úrovně). Na žluté protivníky nelze útočit, dokud někdo nesebere sošku. V ten moment dojde ke snížení skillů a statů, žlutí protivnici zčervenají a můžete je taky napadnout. Po vrácení sošek budou zase žlutí.

Každá bitva trvá 5 minut. Pokud ale obě strany splní úkol a nikdo nevede o 2 a více bodů, tak se opakovaně prodlužuje o dalších 5 minut. Do každé bitvy se může přihlásit maximálně 20 hráčů. Bitvu je potřeba naplánovat alespoň 2 minuty předem. Exisuje několik druhů bitev. Od toho se odvíjí další omezení a odměny viz. tabulka. Všimněte si, že každá bitva má udaný minimální počet hráčů a jejich minimální úroveň. Pokud neseženete dostatek hráčů, bitva se automaticky zruší a svitek vám bude vrácen k opětovnému použití. Přihlásit do bitvy se mohou pouze hráči s minimální nebo vyšší úrovní. Na peněžní odměnu má nárok jenom vítězná strana. Pokud bitvu vyhrajete, dostanete královsky zaplaceno. Je to skvělý způsob, jak vydělat peníze. Kromě peněz dostanete i trochu zkušeností a to i v případě prohry, ale je nutné splnit úkol. Za vítězství dostenete AP (Arena Points), které jsou ekvivalentem DP (Dungeon Points) a slouží jako skóre.

Akutální skóre najdete ve statistice.

Obtížnost Min. úroveň Min. hráčů Cena Zkušenosti Zlato AP
pro Učedníky 1 2 500 500 5.000 50
pro Novice 10 4 1.000 1.000 10.000 100
pro Bakaláře 20 6 2.000 1.500 20.000 500
pro Mistry 30 8 3.000 2.000 30.000 1.000
pro Velmistry 40 10 4.000 2.000 40.000 5.000
pro Veterány 50 12 8.000 2.000 80.000 10.000
pro Legendy 60 14 16.000 2.000 160.000 50.000

Pro nejlepší hráče v aréně jsou připraveny za odměnu bitevní opasky, které zvyšují Nárůst Rychlosti Útoku (SSI - Swing Speed Increase) a Nárůst útoku Kouzel (SDI - Spell Damage Increase). Pro jejich získání je potřeba se umístit mezi určitě procento nejlepších hráčů a zároveň získat minimální počet AP. Vyhodnocení podmínek probíhá po každém restartu a opasek je automaticky vložen/odebrán z batohu, pokud splňujete/nesplňujete podmínky.

Název SSI SDI Min. AP Umístění
Bitevní Opasek Velmistra 10% 10% 1.000 prvních 50% hráčů
Bitevní Opasek Veterána 20% 20% 10.000 prvních 20% hráčů
Bitevní Opasek Legendy 40% 40% 100.000 prvních 5% hráčů