ABILITY

Zaříkávač

- Léčitel -

    1. Zkušené ruce - Pasivní Prodlužuje účinost podpůrných kouzel
    2. Lepší kouzla léčení - Pasivní Zvyšuje účinky léčivé magie
    3. Vylepšené podpory - Pasivní Zvyšuje účinky podpůrných kouzel
    4. Spánek - Aktivní Na určitou dobu vyřadí ( uspí ) cíl z boje
    5. Roj Hmyzu - Aktivní Vypustí nepříjemný roj hmyzu na cíl
    6. Štít hrotů - Aktivní kolem cíle zaklínadla vznikne bariéra z ostrých hrotů
    7. Masová neviditelnost - Aktivní Zneviditelní všechny přátelské bytosti v okolí
- Pán Lesa -
    1. Zacel Ránu - Aktivní Okamžitě léčí krvácející ránu
    2. Duch medvěda - Aktivní Umožňuje proměnu v medvěda
    3. Ochromující rána - paralyzuje cíl.
    4. Otrávené Drápy - Aktivní Schopnost otrávit cíl (funguje pouze v proměně)
    5. Duch Pantera - Aktivní Umožňuje přeměnu v Pantera
    6. Odzbrojení - odzbrojí cíl, pokuď je ozbrojen
    7. Shození - Aktivní Schopnost paralyzace a schození protivníka z koně (funguje pouze v proměně)

Mág

- Vyvolávač -

    1. Uzdrav Elementála - Aktivní Vyléčí zraněného elementála
    2. Vylepšená kamenná zeď - Pasivní Zvyšuje účinky a dobu kouzla Kamenná zeď
    3. Učení o Elementálech - Pasivní Vyvolávač se učí od svých služebníků
    4. Vyvolej Střední Elementály - Pasivní Dovoluje vyvolávat silnější služebníky
    5. Mistrná kontrola - Pasivní Umožňuje kontrolu více služebníků
    6. Vyvolej Vyšší Elemntály - Pasivní Dovoluje vyvolávat Nejsilnější Služebníky
    7. Kontrola Elementála - Aktivní Zmámí a ovládne cílového elemntála

- Bojový mág -

    1. Rychlý teleport - Aktivní Schopnost velmi rychlé teleportace na cílové místo
    2. Rychlé Ruce - Pasivní Zrychluje mágovo zotavení po vyvolání zaklínadla
    3. Vylepšená reflexe - Pasivní Vylepšuje efekt kouzla Reflection
    4. Záblesk - Aktivní Oslepí lidského protivníka
    5. Ledový Plamen - Aktivní Zasáhne protivníka silným ledovým úderem
    6. Rozpal Zbraň - Aktivní Rozpálí protivníkovu zbraň nesnesitelným žárem
    7. Zkamenění - Aktivní Sesilatele obklopí kamenná bariéra

Hraničář

- Pán Šelem -

    1. Magický strom - Aktivní Vyvolá strom, který vyvolá pocit bezpečí a vyléčí všechny, kteří se ho dotknou
    2. Okouzli Zvíře - Aktivní Uklidní zvíře, které zůstane nečinně stát
    3. Učení o Zvířatech - Pasivní hraničář se učí od svých zvířat
    4. Býčí síla - Aktivní Dočasně posílí svá zvířata
    5. Ochrana proti jedu - Aktivní Posíli imunitu na jed svým zvířatům
    6. Kočičí mrštnost - Aktivní propůjčí dočasně svým zvířatům mršnější manévry
    7. Pán Zvířat - Aktivní Povolá na svoji ochranu příbuzné svých zvířat

- Střelec -

    1. Orlí oko - Aktivní Dočasně se zlepší hraničářův zrak a lépe zamíří an nepřátele
    2. Signální výstřel - Aktivní Osvítí okolí tak, že odhalí vše skryté
    3. Otrávený šíp - Aktivní Umožní hraničářovi otrávit hrot šípu
    4. Dvojitý výstřel - Aktivní Zkušený střelec vystřelí dva šípy najednou
    5. Tvrdá střela - Aktivní hraničář precizně zacílí a vypustí silnou ránu
    6. Psychická střela - Aktivní Vystřelí šíp zhoršující mysl protivníka
    7. Snipe - Aktivní Hraničář vloží sílu do střely a ta dolétne dál než normálně

Nekromancer

- Pán Nemrtvých -

    1. Povolej Nemrtvé - Aktivní Vyvolá nemrtvé služebníky
    2. Učení o nemrtvých - Pasivní Necroamncer se učí od svých služebníků
    3. Mistrná kontrola - Pasivní Umožňuje kontrolu více služebníků
    4. Posílené povolání nemrtvých - Pasivní Umožňuje vyvolat silnější služebníky
    5. Posílená forma licha - Pasivní Vylepšuje formu licha
    6. Uložení Duše - Aktivní Necroamncer může jako Lich ošálit smrt
    7. Poslední Výdech - Aktivní Napustí dvého služebníka ničivou silou

- Požírač Duší -

    1. Útok na obranu - Aktivní Očaruje svoji zbraň prokletím , které poničí protivníkovo brnění
    2. Lepší Prokletí - Pasivní Prodlužuje trvání očarování
    3. Temný Rituál - Aktivní Dočasně posílí nekromanta, po vypršení se velmi unaví
    4. Ublížení - Aktivní Očaruje zbraň temným kouzlem
    5. Prokletí síly - Aktivní Mentální úder, který osalabí protivníka
    6. Lepší objetí - Pasivní Posiluje vampíří formu
    7. Souldrinker - Aktivní Očaruje svoji zbraň prokletím, které zeslabuje protivníka a předává jeho sílu sesilateli

Zloděj

- Bard -

    1. Štístko - Pasivní Větší klikař než ostatní
    2. Píseň Obnovy - Aktivní Vrací unaveným druhům sílu
    3. Spirituální píseň - Aktivní Píseň pomáhá druhům se lépe soustředit na manové toky
    4. Okouzlení - Aktivní svým šarmem omámí a uklidní osobu
    5. Hudební Sluch - Aktivní Přičaruje protivníkovi lepší sluch, kterým lépe uslyší bardovu hudbu
    6. Mistr Bard - Pasivní Bard se stane skutečným mistrem ve svém oboru
    7. Píseň Věků - Aktivní bard očaruje svojí hudbou všechny v okolí

- Stínový Lovec -

    1. Krvácení - Pasivní Zpřístupňuje zloději abilitu zbraní krvácení
    2. Zakázaný chvat - Aktivní Provede zákeřný útok proti cíly
    3. Úskok - Aktivní Zloděj uskočí stranou
    4. Probodnutí - Aktivní Zloděj porovede zákeřný úder na cíl
    5. Zmizení - Aktivní Souhrou svého těla dokáže zloděj okamžitě zmizet z očí
    6. Neurotický jed - Zastaví protivníka - ten nebude schopen ničeho
    7. Backstab - Aktivní Zloděj zasáhne nicnetušícího protivníka zezadu zničujícím úderem

Válečník

- Zuřivý bojovník -

    1. Blok - Aktivní Bojovník se dočasně brání lépe, takže zasáhnout ho je mnohem těžší
    2. Kamenná Kůže - Pasivní Za léta bojů válečníkova kúže zesílila
    3. Provokace - Aktivní Vyprovokuje protivníka tak, že si ničeho jiného nevšímá
    4. Zemětřas - Aktivní Válečník vyskočí a silně udeří do země
    5. Ochromující rána - Aktivní Válečník obětuje sílu úderu ve prospěch paralyzování cíle
    6. Vitalita - Pasivní Za ty roky tréninku teď jeho tělo vydrží mnohem víc
    7. Vydržet bolest - Aktivní Válečník se zaměří na nepřítele a ten mu bude způsobovat mnohem menší zranění

- Mistr Meče -

    1. Bič - Pasivní Umožnuje válečníkovi používat svůj bič
    2. Zákeřný chvat - Aktivní Oslepí lidského protivníka
    3. Omráčení - Aktivní Omráčí silnou ranou cíl
    4. Drtivě Udeř - Aktivní Válečník se rozmáchne obouruční zbraní a tvrdě zasáhne cíl
    5. Přesná Rána - Aktivní Válečník se na příští ránu soustředí aby mohl snadněji zasáhnout
    6. Skok - Aktivní Skočí k nicnetušícímu protivníkovi a udeří ho
    7. Povalení - Aktivní Válečník se kousek rozběhne a pokusí se povalit protivníka

Kněz

- Klerik -

    1. Zacel Ránu - Aktivní Vyléčí krvácející ránu
    2. Lepší hojení ran - Pasivní Zlepšuje magické léčení,dosah az 5 polí (podle levelu)
    3. Léčivý vítr - Aktivní Vyvolá magický vánek, který léčí cíl
    4. Lepší léčení - Pasivní Vrací do života padlé dobrodruhy s větší životaschopností, moznost léčit obvazem přes jedno pole, zrychlení léčení o 1/4 vterin
    5. Infuze - Aktivní Klerik obětuje svoje zdraví ve prospěch cíle
    6. Self Ress - Aktivní Božská síla přivede klerika zpět k životu, ale vybere si svoji daň ...
    7. Anděl - Aktivní Promění klerika do podoby anděla

- Paladin -

    1. Štít víry - Aktivní Posílí paladinovy ochrany
    2. Rána do štítu - Aktivní Paladin mocně udeří na soupeřův štít
    3. Základní dovednost se zbraněma - Pasivní Dovoluje používat speciální úder se zbraní (concussion blow a mortal strike)
    4. Slepá víra - Pasivní Paladin je imunní vůči oslepení
    5. Pokročilé dovednosti se zbraněma - Pasivní Dovoluje používat speciální úder se zbraní (crushing blow a paralizing blow)
    6. Aura hněvu - Aktivní Paladinova fyzická síla naroste na určitou dobu, ale vyžádá si to určitou cenu ...
    7. Inkvizice - Aktivní Zeslabuje auru nepřátel a sám získává odolnost na magii