Zaříkávač
- Léčitel -
2. Lepší kouzla léčení - Pasivní Zvyšuje účinky léčivé magie 3. Vylepšené podpory - Pasivní Zvyšuje účinky podpůrných kouzel 4. Spánek - Aktivní Na určitou dobu vyřadí ( uspí ) cíl z boje 5. Roj Hmyzu - Aktivní Vypustí nepříjemný roj hmyzu na cíl 6. Štít hrotů - Aktivní kolem cíle zaklínadla vznikne bariéra z ostrých hrotů 7. Masová neviditelnost - Aktivní Zneviditelní všechny přátelské bytosti v okolí
2. Duch medvěda - Aktivní Umožňuje proměnu v medvěda 3. Ochromující rána - paralyzuje cíl. 4. Otrávené Drápy - Aktivní Schopnost otrávit cíl (funguje pouze v proměně) 5. Duch Pantera - Aktivní Umožňuje přeměnu v Pantera 6. Odzbrojení - odzbrojí cíl, pokuď je ozbrojen 7. Shození - Aktivní Schopnost paralyzace a schození protivníka z koně (funguje pouze v proměně) Mág
- Vyvolávač -
2. Vylepšená kamenná zeď - Pasivní Zvyšuje účinky a dobu kouzla Kamenná zeď 3. Učení o Elementálech - Pasivní Vyvolávač se učí od svých služebníků 4. Vyvolej Střední Elementály - Pasivní Dovoluje vyvolávat silnější služebníky 5. Mistrná kontrola - Pasivní Umožňuje kontrolu více služebníků 6. Vyvolej Vyšší Elemntály - Pasivní Dovoluje vyvolávat Nejsilnější Služebníky 7. Kontrola Elementála - Aktivní Zmámí a ovládne cílového elemntála
- Bojový mág -
2. Rychlé Ruce - Pasivní Zrychluje mágovo zotavení po vyvolání zaklínadla 3. Vylepšená reflexe - Pasivní Vylepšuje efekt kouzla Reflection 4. Záblesk - Aktivní Oslepí lidského protivníka 5. Ledový Plamen - Aktivní Zasáhne protivníka silným ledovým úderem 6. Rozpal Zbraň - Aktivní Rozpálí protivníkovu zbraň nesnesitelným žárem 7. Zkamenění - Aktivní Sesilatele obklopí kamenná bariéra Hraničář
- Pán Šelem -
2. Okouzli Zvíře - Aktivní Uklidní zvíře, které zůstane nečinně stát 3. Učení o Zvířatech - Pasivní hraničář se učí od svých zvířat 4. Býčí síla - Aktivní Dočasně posílí svá zvířata 5. Ochrana proti jedu - Aktivní Posíli imunitu na jed svým zvířatům 6. Kočičí mrštnost - Aktivní propůjčí dočasně svým zvířatům mršnější manévry 7. Pán Zvířat - Aktivní Povolá na svoji ochranu příbuzné svých zvířat - Střelec -
2. Signální výstřel - Aktivní Osvítí okolí tak, že odhalí vše skryté 3. Otrávený šíp - Aktivní Umožní hraničářovi otrávit hrot šípu 4. Dvojitý výstřel - Aktivní Zkušený střelec vystřelí dva šípy najednou 5. Tvrdá střela - Aktivní hraničář precizně zacílí a vypustí silnou ránu 6. Psychická střela - Aktivní Vystřelí šíp zhoršující mysl protivníka 7. Snipe - Aktivní Hraničář vloží sílu do střely a ta dolétne dál než normálně Nekromancer
- Pán Nemrtvých -
2. Učení o nemrtvých - Pasivní Necroamncer se učí od svých služebníků 3. Mistrná kontrola - Pasivní Umožňuje kontrolu více služebníků 4. Posílené povolání nemrtvých - Pasivní Umožňuje vyvolat silnější služebníky 5. Posílená forma licha - Pasivní Vylepšuje formu licha 6. Uložení Duše - Aktivní Necroamncer může jako Lich ošálit smrt 7. Poslední Výdech - Aktivní Napustí dvého služebníka ničivou silou - Požírač Duší -
2. Lepší Prokletí - Pasivní Prodlužuje trvání očarování 3. Temný Rituál - Aktivní Dočasně posílí nekromanta, po vypršení se velmi unaví 4. Ublížení - Aktivní Očaruje zbraň temným kouzlem 5. Prokletí síly - Aktivní Mentální úder, který osalabí protivníka 6. Lepší objetí - Pasivní Posiluje vampíří formu 7. Souldrinker - Aktivní Očaruje svoji zbraň prokletím, které zeslabuje protivníka a předává jeho sílu sesilateli Zloděj
- Bard -
2. Píseň Obnovy - Aktivní Vrací unaveným druhům sílu 3. Spirituální píseň - Aktivní Píseň pomáhá druhům se lépe soustředit na manové toky 4. Okouzlení - Aktivní svým šarmem omámí a uklidní osobu 5. Hudební Sluch - Aktivní Přičaruje protivníkovi lepší sluch, kterým lépe uslyší bardovu hudbu 6. Mistr Bard - Pasivní Bard se stane skutečným mistrem ve svém oboru 7. Píseň Věků - Aktivní bard očaruje svojí hudbou všechny v okolí
- Stínový Lovec -
2. Zakázaný chvat - Aktivní Provede zákeřný útok proti cíly 3. Úskok - Aktivní Zloděj uskočí stranou 4. Probodnutí - Aktivní Zloděj porovede zákeřný úder na cíl 5. Zmizení - Aktivní Souhrou svého těla dokáže zloděj okamžitě zmizet z očí 6. Neurotický jed - Zastaví protivníka - ten nebude schopen ničeho 7. Backstab - Aktivní Zloděj zasáhne nicnetušícího protivníka zezadu zničujícím úderem Válečník
- Zuřivý bojovník -
2. Kamenná Kůže - Pasivní Za léta bojů válečníkova kúže zesílila 3. Provokace - Aktivní Vyprovokuje protivníka tak, že si ničeho jiného nevšímá 4. Zemětřas - Aktivní Válečník vyskočí a silně udeří do země 5. Ochromující rána - Aktivní Válečník obětuje sílu úderu ve prospěch paralyzování cíle 6. Vitalita - Pasivní Za ty roky tréninku teď jeho tělo vydrží mnohem víc 7. Vydržet bolest - Aktivní Válečník se zaměří na nepřítele a ten mu bude způsobovat mnohem menší zranění
- Mistr Meče -
2. Zákeřný chvat - Aktivní Oslepí lidského protivníka 3. Omráčení - Aktivní Omráčí silnou ranou cíl 4. Drtivě Udeř - Aktivní Válečník se rozmáchne obouruční zbraní a tvrdě zasáhne cíl 5. Přesná Rána - Aktivní Válečník se na příští ránu soustředí aby mohl snadněji zasáhnout 6. Skok - Aktivní Skočí k nicnetušícímu protivníkovi a udeří ho 7. Povalení - Aktivní Válečník se kousek rozběhne a pokusí se povalit protivníka Kněz
- Klerik -
2. Lepší hojení ran - Pasivní Zlepšuje magické léčení,dosah az 5 polí (podle levelu) 3. Léčivý vítr - Aktivní Vyvolá magický vánek, který léčí cíl 4. Lepší léčení - Pasivní Vrací do života padlé dobrodruhy s větší životaschopností, moznost léčit obvazem přes jedno pole, zrychlení léčení o 1/4 vterin 5. Infuze - Aktivní Klerik obětuje svoje zdraví ve prospěch cíle 6. Self Ress - Aktivní Božská síla přivede klerika zpět k životu, ale vybere si svoji daň ... 7. Anděl - Aktivní Promění klerika do podoby anděla
- Paladin -
2. Rána do štítu - Aktivní Paladin mocně udeří na soupeřův štít 3. Základní dovednost se zbraněma - Pasivní Dovoluje používat speciální úder se zbraní (concussion blow a mortal strike) 4. Slepá víra - Pasivní Paladin je imunní vůči oslepení 5. Pokročilé dovednosti se zbraněma - Pasivní Dovoluje používat speciální úder se zbraní (crushing blow a paralizing blow) 6. Aura hněvu - Aktivní Paladinova fyzická síla naroste na určitou dobu, ale vyžádá si to určitou cenu ... 7. Inkvizice - Aktivní Zeslabuje auru nepřátel a sám získává odolnost na magii |